Tuesday baby.

Helloj!
Nu tror jag snart att de inte visar Änglagård 3 så mycket längre på biograferna. Jag har liksom inte kommit till att se den. Har tyvärr inte den typen av karl som skulle uppskatta ett sådant biobesök och det är svårt att planera in med vänner & dylikt. Får helt enkelt ta en filmkväll här hemma när den släpps på dvd. Vi har ju trots allt en filmduk, så man kan skapa lite biokänsla!
Idag har det varit ganska så produktivt, även om jag inte hade arbete för dagen så var jag ändå uppe med tuppen, barnen och Fredrik. jag var tvungen till att ha bilen idag av anledning jag nämner snart. Så jag fick snällt skjutsa iväg Fredrik till jobbet idag. Sen tog jag lille missekissen Dexter i sin bur och for iväg mot djurkliniken. Han har ju sådan sprätt i magen dessa dagar, stackarn bara häller ur sig sitt lösa innehåll.
Så kan det ju inte fortsätta tyckte vi, det kan tydligen vara skadligt på de inre organen om en så ung katt har diarré en längre tid.
Så nu har veterinären fått kika på honom och ordinerat en 4-dagars medicinkur. Så håller vi tummarna på att han får klämma normala korvar inom kort!!
Fick nyss värma min lilla kaffeskvätt i micron, för det är så typiskt mig att slå på en panna kaffe, hälla upp i min mugg och sen komma på en massa saker jag borde göra. Så ska man ta en sipp och så äre kallt. Attans!
Till helgen far vi kosan mot skogarna, får krama lite på släkten och familjen. Ge lite paket till födelsedagsbarnen och kanske få sig lite god mat & fika. Bara tare chill och gosigt.
Så underbart härligt väder idag, det har sådan påverka på både humör och pigghet. Så idag har det gått ganska så produktivt tillväga. När jag var klar med hälften visade klockan bara typ 11:30. Då känner man sig nöjd verkligen.
Nu ska jag snart iväg på föreläsning, om vad vet jag inte för jag kommer inte in på schemat. Så det visar sig när jag kommer dit.
Det var det.
Tjing // fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0