Det kunde ju vara på sin plats kanske!

Jag tyckte det kunde få bli ett litet inlägg här. De väller ju inte direkt in.
Plugget går bra, har klarat tentorna. (tack någon allsmäktig som tycker jag borde fixa detta).
Att bo i denna staden älskar jag. De negativa är ju hela tiden att alla nära & kära ska vara så långt bort.
Karlskoga.. Inget gångavstånd. Men i helgen hade jag lyckligtvis turen att få hit lite besök. Min lillasyster & min bästaste bästa Kim. Härligt att äntligen ha lite kvalitetstid att spendera tillsammans.
Det blev att göra stan, äta god mat och tjattra på! hur mysigt som helst, men dock så går ju en helg lika snabbt ändå - om inte snabbare.
Så nu är det tillbaka till jobb & verklighet. Vårkänslorna har kommit & gått de senaste dagarna. Tittar man ut nu så ger det inte mkt glädje i själen. Skönt när snön försvinner, då kanske katterna vågar ta sig ut lite mer igen. De har varit riktiga latmaskar denna vinter. Soffan har varit huvudattraktionen. Nu går det iallfall mer än 5 min mellan smällarna i kattluckan.
Jag & älsklingen har bokat oss en resa. Äntligen! Nu har vi något att se fram emot, lite värme och lugn ligger runt hörnet. Phhuuu.. Vet inte hur mycket mer man hade orkat vänta.
Nee, nu är kaffet kallt. Dags för en skvätt till!
Vem vet när jag uppdaterar nästa gång?
laater // fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0