Titta, jag kan om jag vill.

Så var det ju de här med att hålla saker och ting vid liv. jag vet.. Men nu kör vi.
Storasyster, titta jag skriver. tappa inte hoppet om mig.
Jag ska få en egen bil, den är betald och klar. Min käre sambo är inte så tokig han. Efter 1 år av kollektiv trafik i Göteborgs stad har jag fått nog. Nog för att den är bra och mångfaldig, men det är ett jäkla pass också varje dag när man ska ta sig från ena sidan stan till nästa. Plus att en hel del tid kommer sparas. Det är helt klart sant!
Idag var det första tentaskrivningen i livet för min del, antar att det kommer bli fler. Dock inte omtenta, jag hoppas jag klarar mig! Man är verkligen bara en i mängden när man studerar. Väldigt avindividualiserat får jag säga. Inte som när man hade en & samma fröken i skolan. Man får vara nöjd om de känner igen ditt ansikte nu liksom.
Som en liten påminnelse så är det alltså Sexologi jag pluggar nu. Kan verka diffust för många har jag märkt. Vad ska man med det till liksom?
Jag resonerar som så att det är otroligt intressant, bra att ha med sig, få förståelse och inte göra sex så tabubelagt. Kunna prata om det och släppa lite på trycket. Vi har alla funderingar kring ämnet, men ingen vågar riktigt ta reda på fakta. Det finns psykologiska förklaringar även kring detta ämne. Man har teorier, förklaringar och mycket fakta om den sexuella människan.
Fredagkväll har kommit, det är soft. Skönt att ta helg, som det brukar vara.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow! va du kan :) jag kommer till er med mamma o pappa den 12e föresten! :D

2010-10-27 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0