14/7 22,5 grader.

Denna bilden kan vi kalla "efter", tomatplantorna har nu en egen kruka och har vuxit.


Jag har arbetat klart för idag och kom precis hem här. Lite fånigt känns det ju att det tar mig c 1h till arbetsplatsen och en timme hem, men jag har bara arbetstid för 3 timmar. Så 5 timmar för att få lön för 3. Det är så det är mina damer och herrar.

Det skall grillas här idag, kyckling och majs tror jag vi lägger på idag. Eller rättare sagt grillmästaren, mer känd som min kära pojkvän!
Solen kikar fram idag och livet är fint, snart är det helg och bara en arbetsveckan kvar efter det innan jag får min semester.

Laater.




Kommentarer
Postat av: Anonym

pappas gröna fingrar...?

2010-07-29 @ 11:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0