Sofie i nuläget.

Jag är seg, jag vet. Det bara är så. Jag skriver inte om jag inte har något att säga.
Eller hmm, jag har alltid något att säga. Dock inte alltid att jag delar med mig. Det är väl den biten som har fattats nu ett tag. Med tanke på att min blogg mer eller mindre varit död.
Jag ska inte säga att det kommer bli ändring på det nu, jag kommer nog vara seg i framtiden med på att uppdatera. Det liksom glöms bort.
Jobbar & kämpar på med mina timmar och vill komma upp i bra lön. Men samtidigt såklart vill man ju inte fastna i fällan att man glömmer bort önskan att plugga upp sig och få utbildning i något. För städning är väl kanske inget jag önskar göra karriär i i detta liv.
Men vad ska man göra? Vad vill jag göra?
Jag tror jag vet, men det är själva grejen kring att bestämma sig som tar mest betänketid. Men hur lång ska man tillåta att den är då?
frågor frågor.
Jobbar iallafall, bara det är ju trots allt något positivt, med tanke på de flesta ungdomars status idag. Så jobb är ju iallafall en prestation i sig.
Utbildning är bara nästa steg, och hur ska man kombinera dem båda utan att bli av med det ena. Det är väl det som ska filuras ihop också.
Jag har blivit moster till den sötaste av alla Malvor man kan finna, och jag fick krama och gosa med denna docka i helgen. Fick med min min älskling och besökte Karlskoga över helgen. Lillasyster blev 17, ojsansa.
Katten växer och har blivit av med sina kulor, livet rullar på både i motgång och medvind.
Självklart föredrar man medvind, men hur ska man kunna känna av den utan några motgångar emellanåt?
Dock slår jag nog ett slag för lite extra medvind nu ett tag så allt kan få ligga på topp!
Thank U.
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0