Syterskaran samlas.

I tisdagskväll fick lillasyster nog av hemstaden och ville komma hit, vi satt i telefon och försökte kolla bra tåg. Vilket inte är så göralätt alltid. Då fick Fredrik som jag också kallar älskling rätt ofta en snilleblixt. Han tyckte att han kunde åka och hämta Maja i Karlskoga. Jahaa men okej! In i bilen och iväg, 17:30 ca, sen kom de tillbaka runt 00:00 på kvällnatten. Himla hyvens kille jag har till karl!
Så nu har vi Majutten här, och i detta nu sitter faktiskt vår kära storasyster som blev alldeles för sugen på att komma hit i bilen och är här inom några timmar. Så imorgon har vi planerat att det vankas lisebergsbesök banne mig. Maja får agera väskhållare och jag & Elin ska åka allt det läskiga. Först ska jag bara jobba lite på förmiddagen, men sen blir det åka av & helg också för den delen.
Det blir la gött tycker jag, humöret är finfint! Maja har sminkat mig nu, och lockar håret på Josefine just nu. lite tjejigt har vi det allt. Fredrik myser framför mediamarkts reklamblad. Vi funderar på att dra en tur någonstans, men vi har inte kommit iväg änsålänge. Så vi får väl se vad som sker.
tjingelingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0