fundering.

I never made promises lightly,
and there have been some that I have broken,
but I swear in the days still left
we will walk in fields of gold.

Måndag.

Kom tillbaka hit till Norge idag runt 14-tiden, och det var bara att sätta igång med det vanliga på en gång. Så det är först nu framåt kvällen lite vila är tillgängligt. Att sitta och köra utan mina glasögon märks, huvudvärken kommer smygandes.
Första skoldag var det för minsta idag, fanns nog en hel del pirr i den magen. Men nu är hon stor och tokmallig över sin nya skrivbordstol (där hon ska göra alla sina läxor snällt)..
Lite knep att tänka att om 2 veckor finns jag inte kvar här, jag är inte längre den som tar hand om dem. De kommer få en ny..igen.
Det kommer flytta in en ny i "min" lägenhet och som får sova i "min" säng. Men det är dags för något nytt. Något jag vet är rätt, helrätt. Det känns i hela kroppen. Det som jag saknat under hela min tid i Norge kommer jag nu få. Äntligen!


Imorse vaknade jag upp i Gbg, varmt & mysigt. Nu sitter jag i min soffa här på ön..
Tror ni förstår vart jag vill komma..

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0